Co vás čeká
Administrátorka prodeje přijímá objednávky od zákazníků, zanáší je do systému, fakturuje a řídí skladové hospodářství. Komunikuje s dodavateli i se zákazníky tak, aby měla celý proces objednávky a pohybu zboží pod kontrolou.
Práce je vhodná pro lidi, kteří rádi organizují.
Veškeré procesy jsou vedené v našem vlastním systému, do kterého vás rychle zaškolíme.
Práce nevyžaduje přesčasy ani práci o víkendech. Pracovní doba je 8 hodin,
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Naše nová členka týmu by měla být komunikativní, organizačně schopná, s logickým myšlením a měla by mít smysl pro detail. Kvůli komunikaci s dodavateli vyžadujeme mírně/středně pokročilou angličtinu (písmem). Spisovná čeština je ovšem také nezbytná.
Výhodou bude, pokud budete umět
Výhodou je základní znalost práce s excelem.
Co vám můžeme nabídnout
Jsme součást mezinárodní skupiny s prvky rodinné firmy. To znamená, že vstahy jsou na osobní úrovní, ale působení má charakter silné nadnárodní společnosti. Nabízíme příjemné pracovní prostředí v blízkosti metra a pozici, na které se člověk může realizovat a pracovat samostatně.
Váš e-mail * | |
Kategorie | |
Upřesněte prosím důvod nahlášení inzerátu * | |
Cena SMS platbou
30 KčZvýrazněním inzerátu se Váš inzerát barevně odliší od běžných inzerátů, tím pádem si ho všimne více lidí. Tato forma zvýhodnění je vhodná pro všechny druhy inzerátů.
Cena SMS platbou
79 KčTopování inzerátu znamená, že posunete Váš inzerát nad běžné inzeráty a tím pádem ho uvidí mnohem více lidí. Zároveň se u něj zobrazí ikonka PRSTENU DOPORUČUJEME, která zvýší jeho důvěryhodnost. Výhodou také je, že topované inzeráty jsou schvalovány a zveřejňovány přednostně. Tato forma zvýhodnění je vhodná pro všechny druhy inzerátů.
Cena SMS platbou
99 KčSlužba VIP TOP Vám bude Váš inzerát zobrazovat zvýrazněně a přednostně ve vybrané kategorii i v nadřazené kategorii.