Co vás čeká
Administrátorka prodeje přijímá objednávky od zákazníků, zanáší je do systému, fakturuje a řídí skladové hospodářství. Komunikuje s dodavateli i se zákazníky tak, aby měla celý proces objednávky a pohybu zboží pod kontrolou.
Práce je vhodná pro lidi, kteří rádi organizují.
Veškeré procesy jsou vedené v našem vlastním systému, do kterého vás rychle zaškolíme.
Práce nevyžaduje přesčasy ani práci o víkendech. Pracovní doba je 8 hodin,
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Naše nová členka týmu by měla být komunikativní, organizačně schopná, s logickým myšlením a měla by mít smysl pro detail. Kvůli komunikaci s dodavateli vyžadujeme mírně/středně pokročilou angličtinu (písmem). Spisovná čeština je ovšem také nezbytná.
Výhodou bude, pokud budete umět
Výhodou je základní znalost práce s excelem.
Co vám můžeme nabídnout
Jsme součást mezinárodní skupiny s prvky rodinné firmy. To znamená, že vstahy jsou na osobní úrovní, ale působení má charakter silné nadnárodní společnosti. Nabízíme příjemné pracovní prostředí v blízkosti metra a pozici, na které se člověk může realizovat a pracovat samostatně.