Náplň práce:
Jako specialista technické podpory budete zodpovědní za vstřícnou a efektivní telefonickou komunikaci se zákazníky, kteří se na Vás budou obracet s technickými dotazy týkající se chytrých telefonů, tabletů a dalších telekomunikačních zařízení. Budete zpravidla prvním kontaktem pro zákazníky volající do našeho kontaktního centra. Poskytováním technické podpory pro naše zákazníky se budete snažit o splnění jejich očekávání při každém hovoru. Jako člen týmu zákaznické/technické podpory budete vždy prezentovat společnost v pozitivním světle a vhodně vyřizovat citlivé dotazy.
Požadujeme:
· znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího,
· komunikativní znalost anglického jazyka,
· dobré komunikační schopnosti, orientace na zákazníka, snahu učit se,
· zkušenosti z kontaktního, zákaznického centra výhodou.
Nabízíme:
· zázemí silné a stabilní společnosti;
· příjemné pracovní prostředí a kolektiv;
· vstupní školení zaměřené na procesy, produkty a komunikaci.
· následně pak průběžná odborná školení;
· příležitost profesního i osobního růstu;
· moderní pracoviště v Praze blízko stanice metra B.
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: Stravenky, občerstvení na pracovišti, bonusy
Váš e-mail * | |
Kategorie | |
Upřesněte prosím důvod nahlášení inzerátu * | |
Cena SMS platbou
30 KčZvýrazněním inzerátu se Váš inzerát barevně odliší od běžných inzerátů, tím pádem si ho všimne více lidí. Tato forma zvýhodnění je vhodná pro všechny druhy inzerátů.
Cena SMS platbou
79 KčTopování inzerátu znamená, že posunete Váš inzerát nad běžné inzeráty a tím pádem ho uvidí mnohem více lidí. Zároveň se u něj zobrazí ikonka PRSTENU DOPORUČUJEME, která zvýší jeho důvěryhodnost. Výhodou také je, že topované inzeráty jsou schvalovány a zveřejňovány přednostně. Tato forma zvýhodnění je vhodná pro všechny druhy inzerátů.
Cena SMS platbou
99 KčSlužba VIP TOP Vám bude Váš inzerát zobrazovat zvýrazněně a přednostně ve vybrané kategorii i v nadřazené kategorii.