Náplň práce:
Jako specialista technické podpory budete zodpovědní za vstřícnou a efektivní telefonickou komunikaci se zákazníky, kteří se na Vás budou obracet s technickými dotazy týkající se chytrých telefonů, tabletů a dalších telekomunikačních zařízení. Budete zpravidla prvním kontaktem pro zákazníky volající do našeho kontaktního centra. Poskytováním technické podpory pro naše zákazníky se budete snažit o splnění jejich očekávání při každém hovoru. Jako člen týmu zákaznické/technické podpory budete vždy prezentovat společnost v pozitivním světle a vhodně vyřizovat citlivé dotazy.
Požadujeme:
· znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího,
· komunikativní znalost anglického jazyka,
· dobré komunikační schopnosti, orientace na zákazníka, snahu učit se,
· zkušenosti z kontaktního, zákaznického centra výhodou.
Nabízíme:
· zázemí silné a stabilní společnosti;
· příjemné pracovní prostředí a kolektiv;
· vstupní školení zaměřené na procesy, produkty a komunikaci.
· následně pak průběžná odborná školení;
· příležitost profesního i osobního růstu;
· moderní pracoviště v Praze blízko stanice metra B.
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: Stravenky, občerstvení na pracovišti, bonusy