Co vás čeká
- administrativní a organizační podpora kanceláře
- zajištění mimo jiné i plynulého chodu recepce
- vyřizování telefonů
- objednávání kancelářských potřeb
- správa datových schránek a zpracování příchozí i odchozí pošty
- organizace kalendářů jednotlivých advokátů
- skenování, kopírování dokumentů
- zakládání spisů a dokumentů
- evidence interních dokumentů společnosti
- komunikace s klienty, dodavateli a úřady
- vyřizování záležitostí mimo kancelář
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- SŠ vzdělání s maturitou
- dobrou znalost MS Office
- výbornou znalost českého jazyka
- pečlivost, spolehlivost, časová flexibilita, samostatnost, dobré organizační a komunikační schopnosti, příjemné vystupování, týmového ducha, ochota učit se novým věcem
- řidičský průkaz sk. B
Výhodou bude, pokud budete umět
- předchozí praxe asistentky v advokátní kanceláři, nebo na obdobné pozici vítána, není podmínkou
- ovládání klávesnice deseti prsty
- znalost obchodní korespondence
Co vám můžeme nabídnout
- hlavní pracovní poměr na plný či částečný úvazek ve stabilní české společnosti
- nástupní plat 23.000 Kč - 27.000,- Kč
- příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
- přátelský kolektiv
- zaměstnanecké benefity (stravenky)
Váš e-mail * | |
Kategorie | |
Upřesněte prosím důvod nahlášení inzerátu * | |
Cena SMS platbou
30 KčZvýrazněním inzerátu se Váš inzerát barevně odliší od běžných inzerátů, tím pádem si ho všimne více lidí. Tato forma zvýhodnění je vhodná pro všechny druhy inzerátů.
Cena SMS platbou
79 KčTopování inzerátu znamená, že posunete Váš inzerát nad běžné inzeráty a tím pádem ho uvidí mnohem více lidí. Zároveň se u něj zobrazí ikonka PRSTENU DOPORUČUJEME, která zvýší jeho důvěryhodnost. Výhodou také je, že topované inzeráty jsou schvalovány a zveřejňovány přednostně. Tato forma zvýhodnění je vhodná pro všechny druhy inzerátů.
Cena SMS platbou
99 KčSlužba VIP TOP Vám bude Váš inzerát zobrazovat zvýrazněně a přednostně ve vybrané kategorii i v nadřazené kategorii.