Skupina C&B GROUP od roku 2009 poskytuje prémiové služby v oblasti produkce on-line obsahu, reputation managementu, public relations a mediálně-analytických služeb.
Do našeho týmu hledáme nového parťáka, který se stane součástí prémiové komunikační agentury a bude se starat o hladký chod celé firmy.
Vítáme kohokoli, kdo zvládne vše níže vypsané. A předem říkáme, že i rychlost Vaší odpovědi bude rozhodovat.
Úspěšný kandidát bude mít hlavu i srdce na správném místě a bude s úsměvem zvládat tuto agendu:
zajištění recepce – přebírání a posílání zásilek, přijímání návštěv, zajištění občerstvení...
administrativní práce – svolávání porad, skenování dokumentů, domlouvání schůzek
bezvadné pracovní prostředí – doplňování zásob, zajištění funkčnosti provozních prostor
pochůzky mimo kancelář
obsluha datové schránky, evidence, přijímání a odesílání pošty
obsluha pokladny
Věříte, že tyto úkoly zvládnete? Pak jste náš člověk. Vše Vás naučíme a zasvětíme do detailů. Je však několik věcí, které požadujeme předem:
pozitivní a aktivní přístup
samostatnost a flexibilitu
dobré organizační schopnosti
profesionální a příjemné vystupování
chuť se učit a schopnost fungovat v rámci firemní hierarchie
znalost práce s Excelem a Outlookem
min. SŠ vzdělání
okamžitý nástup a praxe na obdobné pozici výhodou
Víme, že toho není málo. Práce zahrnuje jednoduché činnosti, ale občas i zodpovědné řešení nevšedních úkolů. Za to vše nabízíme:
práci na plný úvazek, možnost okamžitého nástupu
odpovídající finanční ohodnocení
možnost podílet se na chodu moderní a rostoucí společnosti
příležitost získat nové zkušenosti a potkat zajímavé osobnosti
příjemné pracovní prostředí a profesionální zázemí v nových kancelářích
kolektiv mladších lidí, kteří pracují na plný výkon, ale nechybí jim smysl pro humor