Zpracování administrativy středně velké právní kanceláře se zaměřením na insolvenční právo
Pracovní náplň:
- Zpracování příchozí a odchozí pošty (písemná pošta, datové zprávy)
- Vyřizování telefonátů, e-mailů
- Správa spisového materiálu v elektronické a papírové podobě (skenování, dohledávání informací, práce s dokumenty)
- Zajištění běžného chodu kanceláře, uvádění návštěvy
- reporting o průběhu oddlužení dle legislativních požadavků;
- práce ve specializovaném SW pro insolvenční správce a v internetovém bankovnictví;
- zpracování podkladů pro insolvenčního správce;
- komunikace s dlužníky, věřiteli, orgány státní správy a dalšími účastníky insolvenčního řízení.
Co nabízíme:
- flexibilní pracovní dobu – pevná složka pracovní doby od 9:00 - 15:30 hod.;
- nástupní mzdu v rozmezí 15.000 – 18.000,- Kč;
- zaškolení ve specializovaném SW a internetovém bankovnictví;
- možnost aktivně se zapojovat do chodu a procesů kanceláře;
- neformální přístup, přátelské pracovní prostředí, příjemný mladý kolektiv, pravidelný teambuilding
- práci v klimatizovaných moderních kancelářích;
- multisport;
- získání odborných znalostí v oblasti insolvenčního práva;
- kariérní růst, atraktivní a hodnotnou pracovní zkušenost do CV;
- podpora dalšího vzdělávání.
Co požadujeme:
- výbornou znalost českého jazyka;
- dobrou znalost práce s PC;
- schopnost používat získané informace v souvislostech;
- schopnost pracovat pod tlakem, pružně reagovat na změny;
- komunikativnost;
- kultivované vystupování;
- asertivitu;
- smysl pro detail.
Výhodou je:
- praxe v oboru - u insolvenčního správce, advokáta, exekutorského úřadu, rozhodce, soudu apod.
- praxe v administrativě