Pracovní náplň
Zajištění prvního kontaktu s příchozími klienty/potenciálními klienty
Navigace klientů v rámci pobočky a navození pozitivního dojmu během jejich návštěvy
Zajištění základní obsluhy klientů
Provádění servisních činností v systému a podávání základních informací o produktech dle požadavku klienta
Generování obchodní příležitosti na základě rozhovoru s klientem/potenciálním klientem
Asistence klientům při využívání nových technologií na pobočce
Kvalifikační požadavky
SŠ vzdělání s maturitou
MS Office
Zájem o práci s moderními IT technologiemi (smart-phone, tablet...)
Znalost AJ na komunikativní úrovni podmínkou
Obchodní a pro-klientské zaměření
Dobré komunikační a prezentační dovednosti
Organizační schopnosti
Základní znalost bankovních produktů a produktů KB výhodou
Nabízíme
Zázemí silné a stabilní mezinárodní bankovní skupiny - držitele aktuálních ocenění Banka roku 2017 a TOP zaměstnavatel 2018
Prostor pro seberealizaci a možnost odborného a kariérního růstu
Práci v přátelském, inspirativním a profesionálním prostředí
Možnost zapojit se do řady charitativních a dobrovolnických aktivit společnosti
Bohatý systém benefitů: 5 týdnů dovolené, plně hrazené stravenky, zvýhodněné zaměstnanecké podmínky a úrokové sazby na bankovní produkty (včetně hypoték), příspěvky na penzijní a životní pojištění, 2 dny zdravotního volna a mnoho dalších v rámci Cafeterie
Doba určitá za MD/RD