Náplň práce:
• Zodpovědnost za vedení svěřené prodejny.
• Vyhodnocování obchodních výsledků a pravidelné reportování
• Aktivní nábor, výběr a zaškolování nových zaměstnanců
• Vedení a motivování týmu podřízených
• Administrativní práce
Naše požadavky:
• SŠ vzdělání
• Prokazatelné zkušenosti a výsledky z oblasti obchodu a vedení obchodního týmu
• Vysoká orientace na výsledky, pracovní nasazení a vytrvalost
• Manažerské a organizační schopnosti a dovednosti
• Zkušenosti s náborem a výběrem zaměstnanců
• Praxe v maloobchodu podmínkou
• Praktické zkušenosti s efektivním vedením týmu a dovednost motivovat podřízené
Naše nabídka:
• Práci na obchodní pozici na hlavní pracovní poměr se zázemím silné společnosti
• Systematické zapracování a systém vzdělávání a tréninků
• Motivující finanční ohodnocení (pevný plat + pohyblivá složka)