Co Tě u nás čeká?
- zajištění plynulého chodu firemní recepce a kanceláře
- péče o příchozí návštěvy, komunikace s dodavateli a klienty
- zajištění pracovních cest - rezervace ubytování/letenek, taxi atd.
- podpora při organizaci meetingů - rezervace zasedacích místností, zajištění občerstvení atd.
- zpracování příchozí a odchozí pošty, práce s datovou schránkou, objednávání kurýrních služeb
- zajištění úklidu a drobné údržby kancelářských prostor
- objednávky kancelářských potřeb
- spolupráce na organizaci firemních eventů
- další agenda dle potřeby kanceláře
Co nabízíme?
- být součástí dynamické, zákaznicky orientované společnosti
- hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
- odpovídající platové ohodnocení
- příjemné pracovní prostřední
- tým profesionálních kolegů, i ze zahraničí
- využití cizího jazyka na denní bázi
Co očekáváme?
- min. SŠ vzdělání
- znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni nutností, český jazyk na úrovni rodilého mluvčího
- znalost práce na PC (MS Office)
- optimismus, zodpovědnost, samostatnost, pracovitost, pečlivost
- velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
- příjemné vystupování, prozákaznické zaměření