Náplň práce :
- komunikace s hosty, check-in a check-out
- příjem/vytváření rezervací - znalost systému Previo výhodou, ale ne podmínkou
- vystavování faktur a další potřebná administrativa
- vedení pokladny, vyřizování e-mailové korespondence a telefonátů
- práce ve 12-ti hodinových směnách, případně i v 6-ti hodinových směnách, denní nebo noční služby, na plný nebo poloviční úvazek, velká variabilita v plánování směn
- u osob s případným zdravotním postižením upozorňujeme na 12 schodů, které vedou k recepci
Požadujeme :
- minimálně středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- čeština (pokročilá) , angličtina (pokročilá), ostatní jazyky výhodou
- uživatelská znalost MS Office
- dobré slovní i písemné komunikační schopnosti
- pečlivost, spolehlivost, flexibilita a samostatnost
- praxe v oboru je vítána, ale není nezbytná, velmi rádi Vás vše potřebné naučíme
- trestní bezúhonnost
Nabízíme :
- odpovídající platové ohodnocení , mzda 17.000-21.000 Kč
- práce na HPP nebo DPP v nekuřáckém prostředí
- vhodné pro všechny věkové kategorie i osoby bez praxe a studenty
- milý a stabilní pracovní kolektiv
- provize z taxislužby a prodeje okružních výletů
- výborná dopravní dostupnost, 7minut od stanice metra Palackého náměstí