Umíte to s lidmi? Nebojíte se s nimi komunikovat, jste rád nápomocný a hravě vyřešíte každý jejich požadavek? Tak se přidejte do našeho skvělého týmu zákaznické podpory.
Co budete dělat?
Přijímat příchozí hovory
Zodpovídat dotazy a vyřizovat potřeby klientů
Komunikovat s klienty přes webové stránky
Vyřizovat retenční hovory
K práci u nás budete potřebovat:
Ukončené středoškolské vzdělání (SŠ/SOU)
Český jazyk – rodilý mluvčí
Základní znalost práce na PC
Dobré komunikační schopnosti
Chuť se učit nové věci
U nás získáte:
● Fixní nástupní mzda + bonusy
● Hlavní pracovní poměr
● Pracovní doba od pondělí do pátku
● Nové kanceláře v centru Prahy – Florenc (dostupnost metro, tram, bus)
● Benefity pro zaměstnance – stravenky, pojištění pro zaměstnance, kurzy angličtiny, sick days
● Zaškolení hrazené firmou + pojišťovací licence
● Osobní rozvoj a kariérní růst
● Přátelský kolektiv a příjemnou atmosféru
● Práce v rostoucím a úspěšném call centru pro dynamickou mezinárodní společnost