Hlavní náplň práce
• Příprava měsíčních reportů a spolupráce na měsíčních uzávěrkách
• Reporting, účtování mezd
• Pravidelné účetní zápisy
• Zpracovávání Rozvahy i Výkazovky
• Analýza dat
• Zajištění úplnosti a přesnosti dílčích účetních knih a hlavní knihy
• Komunikace s externími a interními auditory atd.
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• VŠ vzdělání v oblasti financí, účetnictví, ekonomiky, popřípadě 2-3 roky praxe v oblasti financí
• Dobrá znalost mluvené i psané angličtiny, znalost dalších jazyků výhodou
• Znalost MC Office, zejména Excelu
• Proaktivní přístup, analytické myšlení a týmovost
• Výhodou znalost SAP a zkušenost s prací ve středisku sdílených služeb
Benefity
• Flexibilní pracovní doba
• 5 týdnů dovolené
• Sick-days
• Zkrácená pracovní doba až na 37,5h týdně
• Stravenky
• Welness vouchery, Wellbeing program
• Jazykové kurzy, odborná školení atd.
Zajímá vás víc?
Neváhejte zasílat své životopisy, a do dvou dní se vám ozveme. :)