Softwarová společnost SEACOMP působí v oblasti vývoje komplexních informačních systémů na míru, zabýváme se automatizací a robotizací v oblasti logistiky, vyvíjíme nemocniční a laboratorní informační systémy a rovněž systémy pro správu budov.
Úspěšná česká společnost hledá asistentky pro posílení pracoviště sekretariátu společnosti.
Předmětem Vaší práce bude:
- Asistentská práce pro ředitele společnosti
- Zajištění administrativního chodu společnosti
- Příprava účetních podkladů
- Organizace korespondence
- Příprava dokumentů
- Zajištění nákupu spotřebního zboží
Požadujeme:
- VŠ vzdělání
- Znalost německého nebo anglického jazyka
- Vysoké pracovní nasazení
- Pečlivost a samostatnost při řešení přidělených úkolů
- Spolehlivost
- Komunikativnost
- Znalost práce na PC
- Znalost MS Office (MS Excel, MS Word, MS Powerpoint)
Nabízíme:
- Možnost práce na plný nebo částečný úvazek (na dočasné období)
- Práci ve stabilní a úspěšné české firmě s dvacetiletou tradicí
- Pracoviště ve středu Brna
- Odpovídající platové ohodnocení, motivační program a bonusy dle osobní produktivity
- Mobilní telefon
- Penzijní připojištění
- Příspěvky na stravování
- Přátelské a kolegiální pracovní prostředí
Nástup je možný ihned nebo dle dohody.