Pozice online shop manažera je podřízena vedoucímu marketingu. Online shop manažer úzce spolupracuje s nákupem, logistikou, prodejem a zákaznickým servisem. Budete mít na starost 2 na sobě nezávislé internetové obchody v České a Slovenské republice. Pro řízení obou internetových obchodů jsou stěžejní tyto oblasti:
- správa internetových obchodů po technické a provozní stránce, aktualizace obsahu a testování nových funkcí, a to jak pro verzi desktop, tak i mobile
- získávání návštěvníkků a zajišťování návštěvnosti pro e-shopy z různých online marketingových kanálů, jako jsou affiliate, keyword marketing, e-mailing, sociální média a mobilní marketing
- správa zákaznických dat
Co bude vaší pracovní náplní?
- dosahování obratových cílů a včasné zavádění opatření, která povedou k naplňování stanovených obratů jako například newsletter marketing
- úprava procesů v e-shopech dle trendů na trhu a dle požadavků zákazníků, kontinuální správa vyhledávací funce
- kontrola objednávkového procesu
- správa údajů o zboží v systému PIM
- dohled nad zákaznickým servisem a nad procesem vratek a reklamací
- zodpovědnost za dodržování odpovídajících směrnic platných v rámci e-commerce, CI společnosti a platných předpisů pro ochranu osobních údajů
- zajištění dodacího procesu v odpovídající kvalitě a zajištění dostupnosti zboží
- řízení a spolupráce s partnery (kurýrními, balíkovými a dodavatelskými službami a dalšími partnerskými firmami v rámci marketingu)
- kontrola faktur, správa a plánovaní budgetu
- zajištění komunikace mezi dceřinými a mateřskou společností
- spolupráce s oddělením centrálního nákupu (kdy budou nabízeny konkrétní produkty v e-shopech a konzultace navržených opatření na podporu jejich prodeje)
- fungování v rámci zaběhnutého zákaznického servisu a duchu filozifie firmy Deichmann
Jak si vás představujeme?
- vzdělání v oblasti ekonomie/marketingu
- víceletá zkušenost v oblasti e-commerce - vedení internetového obchodu
- zkušenost s vedením lidí
- velmi dobrá orientace v IT oblasti, zejména Microsoft Office, Adobe Photoshop, Indesign, InxMail, Hybris, Factfinder
- znalosti správy affiliate programu, retargetingových, SEO a SEA kampaní
- znalost němčiny pro běžnou komunikaci slovem i písmem
- velmi dobé prezentační a organizační dovednosti, time management
- prozákaznický přístup
- znalost e-commerce a sociálních médií
- organizační talent, talent pro nacházení řešení
- jasné vyjadřování, otevřenost pro nové projekty a změny
- osobnost s důrazem na dosahování stanovených cílů - zejména v rámci online shopu
- podpora dobré spolupráce mezi odděleními
- nadšená osobnost s pozitivním vyzařováním - zprostředkování příznivého pracovního prostředí je samozřejmostí
Co vám rádi nabídneme?
• 13 platů a 5 týdnů dovolené
• Zaměstnanecké slevy a bonusový program (3x ročně pracovní obuv, slevu na produkty, firemní akce atd.)
• Vstupní a návazná školení
• Možnost se v práci realizovat a kariérně růst
• Příjemné pracovní prostředí s rodinnou atmosférou
Pokud si myslíte, že jste to právě vy, pošlete nám svůj životopis s pár řádky, kde nám povíte, proč by vás lákalo pracovat právě u nás. Chybí vám nějaká informace? Zavolejte nám a rádi vám ji doplníme: 543 420 205, 543 423 584.
Poskytnutím svých osobních údajů dává odesilatel souhlas společnosti Deichmann-obuv s.r.o., se sídlem Londýnské nám. 1, 639 00 Brno, k jejich zpracování za účelem posouzení možného přijetí do zaměstnání v souladu s ustanoveními zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.