Co bude Vaší pracovní náplní?
- zabezpečení náborových postupů ve firmě vč. přípravy, zveřejňování a vyhodnocování personální inzerce a související administrativy
- podpora při organizaci výběrových řízení
- příprava a vedení samostatných projektů např. organizace školení, firemních akcí
- komunikace s uchazeči o práci, zaměstnanci, dodavateli, s prodejnami v síti, s mateřskou a sesterskými společnostmi
Jak si Vás představujeme?
- máte výborné komunikační a organizační dovednosti
- máte zkušenost v administrativě, případně v oblasti lidských zdrojů
- ovládáte německý jazyk minimálně na úrovni B1 - B2
- máte schopnost rutinní práce i samostatného projektového myšlení
- jako milého a příjemného týmového člověka, který dokáže vzít za práci a je na něho spoleh
- znáte programy sady MS Office
Co Vám rádi nabídneme?
- výborné platové ohodnocení
- částečný úvazek 6 hodin denně
- benefity vč. 13 platu a 5 týdnů dovolené
- zaměstnanecké slevy a bonusový program
- vstupní a návazná školení
- přátelské pracovní prostřední v silné a stabilní mezinárodní společnosti
- místo výkonu práce Brno
- práci vhodnou také pro maminky a VŠ studenty
- nástup ihned nebo dle dohody
Pokud si myslíte, že jste to právě Vy, pošlete nám svůj životopis s pár řádky, kde nám povíte, proč by Vás lákalo pracovat právě u nás.