Hlavními úkoly jsou:
zodpovědnost za hlavní knihu a tím souvisejícími účetními postupy, vč. závazků, pohledávek a zásob
zajištování přesného a včasného zaúčtování všech aktiv, nákladů a příjmů
denní komunikace s dalšími odděleními - nákup, logistika, IS, data analysts, controlling
spolupráce a komunikace s centrem sdílených služeb v Polsku a v Indii
příprava dokumentace pro interní/externí audit
Profesní a osobnostní předpoklady:
pečlivost, pozornost, smysl pro detail a zároveň schopnost pracovat svižně
asertivita a rozvité komunikační dovednosti
znalost práce s PC - Windows, Excel a SAP podmínkou
znalost českých a slovenských účetních a daňových zákonů
znalost AJ na pokročilé komunikativní úrovni
praxe na podobné pozici min. 1 rok
vhodné i pro absolventa s brigádnickou praxí na účetní pozici a zájmem pro věc
Můžete se těšit na:
zajímavé mzdové ohodnocení
živou a dynamickou práci mezi zkušenými profíky i nadšenými nováčky
rozvojové aktivity, školení a další, pomůžeme vám profesně růst
adaptační program, ať víte hned od začátku, jak fungujeme a co která zkratka znamená
nové a inspirativní kanceláře, záleží nám na tom, aby se nám příjemně pracovalo
flexibilní pracovní dobu, roční bonus, kafeterii, až 5 dní dovolené navíc a další benefity, zkrátka máme něco navíc.