Co tě na pozici čeká?
Absolvování 6ti týdenního školení na příchozí lince zákaznické péče, abys věděl/a, na co se zaměřit při školení nových kolegů až toto školení povedeš poté sám/a
Vedení úvodního školení pro nové kolegy a složení trenérské certifikace
Rozvoj ve vedení produktových, komunikačních školení a koučování
Spolupráce na rozvojových projektech s ostatními kolegy
Jsi to ty?
Máš výborné prezentační a komunikační dovednosti
Umíš přesně a správně předat informace
Jsi aktivní člověk s pozitivním přístupem
MS office je tvůj dobrý známý
Jsi samostatná/ý a všechny úkoly dotáhneš do konce
Myslíš "OutsideTheBox" a kreativitě meze nekladeš
Co je pro nás velkou výhodou?
Zkušenosti s tréninkem, mentoringem nebo koučováním
Předchozí zkušenost z call centra
Zkušenosti s prodejem
Máme pro tebe spoustu benefitů:
Zaměstnanecký tarif Red LTE Premium (neomezené volání, SMS a 10 GB dat na surfování po netu) za velmi příjemnou cenu
SMARTPHONE
Balíček zvýhodněných tarifů pro tvé blízké
Stravenky v hodnotě 70Kč, tedy měsíčně 1.600Kč (880Kč hrazeno námi)
Multisport kartu na každodenní vstup zdarma do posilovny, sportovních zařízení a koupališť
Odměnu za doporučení nového kolegy 10.000Kč
Práci v mezinárodní společnosti s možností kariérního růstu
Rozvojový program CONDUENT ACADEMY
Přátelskou atmosféru a tým super kolegů