Fotky jsou starší. Na obrázku jsou letní pneu 17, nyní obuto na zimních litých 16. Vozidlo je od roku 2003 v rodině, serviska vedena do 150 xxx km. poté servis u kamaráda na Kladně. O auto jsem se snažil pečlivě starat, bohužel spoluobčané se podepsali na laku dveřích při nešetrným otevírání dveří na parkovištích. Nějaké ty škrábance se najdou. Měnil jsem olej každých 9000 km. + filtr. Na autě děláno: Při 177 tkm. - rozvody, svíčky, řemen alternátoru, P + L pření tlumič a pružiny ( KYABA ), pal. filtr. Při 183 tkm. - komplet zadní brzdy. Při 192 tkm. - zadní silentbloky na přední nápravě, přední brzd. destičky, termostat, lanovod ruč. brdzy, GEO. Při 199 tkm. - P + L zadní tlumiče a přužiny ( TRW ), doraz vzadu, vzduch. filtr. Poslední olej při 210 tkm. A spoustu dalšího předtím v autorizovaném servisu. Závady: levý přední blatník na výměnu, silně zasažen rzí. spojkové ložisko při startu a než se zahřeje hučí, ale spojka je v pořádku zabírá ve 1/4 od spodu. motor - super, bez jediného problému. výfuk v koncové části lehce rezonuje při nižších otáčkách! Svítí kontrolka motoru ( už 10 let ) nejedná se o závadu která by měla jakkoliv vliv na výkon nebo spotřebu, před 12 lety byl dělaný CHIP tuning od spol. která už v současnosti nefunguje a po čase začala svítit a když jsem napíchli na DIAG, tak hlasí "vadná řídící jednotka" ale jak říkám už 10 let !!! .Spotřeba ( při OSTŘEJŠÍ jízdě ) zima 7-7,5l léto dá se i za 6,2l. .STK: 3/2018. Ve vozidle nainstalováno audio ( profesionálně ) od ŠKODA AUTOJAROV, v kufru subwoofer 600W a zesilovač blaupunkt, vše rafinovaně schované v desce která kryje rezervu ( plnohodnotná ) to znamená, že v kufru nic není. Při nerovnostech na vozovce to tam trochu rachtá bohužel.
Cena: 90 000,- Kč